Ноемврийски Любими Неща #Novemberfavorits #November #favorits #weirdthoughts #fall #Autumn #stayweird #tuesday


Ето и любимите ми неща за Ноември:

6tag_011215-001119Храна:

Градинска салата. Много обичам салати и когато си смеся различни видове са ми най-вкусни. А тази е много приятна.

 

6tag_011215-001300

 

 Стрити чушки чили . Този месец много ми харесва да си подлютявам храната. На месо, картофи, боб… тази подправка я слагам дори и на салатата.

 

 

6tag_011215-000643Дрехи :

Тези чорапи от Лидл. Пухкави, меки топли. Използвам ги като терлици. Нямам много любими дрехи, а и нищо ново не съм си купувала скоро, но тези са много комфортни.

 

Грим:

6tag_011215-110813Тъмно червило за студените месеци. Намерих си и по-тъмно от предишното. Това е от H&M. Цвета му е много хубав, но нещо не е много издържливо. Но ако си сложа от долу друго за основа, става чудно.

 

 

6tag_011215-110946

Почистващи кърпички за лице/грим. Много са меки и нежни. И доста добре почистват. Не ми протриват кожата, а след това даже ми е супер меко лицето.

 

Човек/Книга:

6tag_011215-003730Tina Fey – Bossypants. Аз, по принцип обожавам Тина
Фей. Но сега като и четох книгата, още повече се влюбих в нея. Леко четиво за градския транспорт. Препоръчвам!

 

 

Дейност:

Почистване на гардероба – Изчистих си 2/3 от гардероба. Разкарах всичко старо, захабено, ненужно! Много беше трудно в началото, но накрая вече от простора ги свалях и ги слагах в торбата за дарения. Пречиствате се от старата енергия и правите място за нова!

Споделете Вашите странни мисли и ми пишете предложения за другата седмица! Кажете ми, ако имате предложения за продукти, които да пробвам през Декември и мислите че ще ми харесат. Какво искате да напиша, направя? Ако имате идеи, пишете в коментарите и по социалните мрежи! И така и така сте там, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А ако още не сте го направили, абонирайте се сега и харесайте Фейсбук страницата, за да не изпускате други такива почти забавни творения!

Facebook                       Twitter                        Instagram                    Tumblr

 

Leave a Reply

