Октомврийски Любими Неща #October #favorites #fall #Autumn #Octoberfavorites #iloveit #stayweird #behappy


Малко със закъснание, но ето и любимите ми неща за миналия месец Октомври:

Храна:

  • 392696de34e8fba360b0b4de91bea502Ябълки! Сок от ябълка! Много пих този месец и добре ми се отрази. Все пак, една ябълка на ден, пази доктора далеч от мен.

 

 

Дрехи:

  • 6tag_101115-151252 Започнах да ходя на спорт и понеже ми се налага, си купих спортни сутиени. Много съм доволна от тези на H&M.

 

 

  • 6tag_101115-112421Слънчевите ми очила. Не са нови, но много хубаво време беше този месец и много си ги носих, чак и в Ноември преминах с тях. И на всичко отиват!

 

 

 

  • Кафяво кожено яке. Много си го обичам и този месец както беше много топъл си го носих постоянно.
  • 6tag_101115-145239И понеже съм с кафяво яке, кафявите обувки влизат в списъка. Тези са направени в България, много си ги обичам и са супер удобни и красиви.

 

 

 

Грим: 

  • 6tag_101115-113338Който ме познава, знае че обичам грим, ама ме мързи. И като си затрия нещо, не го ползвам докато не го намеря … Да. Намерих си очната линия и пак започнах да се гримирам 🙂

 

 

Спорт:

  • Бокс. Ех, да му се не види, толкова е готино! Изобщо не очаквах да ми хареса. Даже ме беше малко страх. Случайно се случи всичко. Първият път като млатих по крушата и малко се разплаках от емоция даже! Препоръчвам!

Музика:

Има и още, разбира се. Споделете Вашите странни мисли и ми пишете предложения за другата седмица! Какво искате да напиша, направя? Ако имате идеи, пишете в коментарите и по социалните мрежи! И така и така сте там, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А ако още не сте го направили, абонирайте се сега и харесайте Фейсбук страницата, за да не изпускате други такива почти забавни творения!

Facebook                       Twitter                        Instagram                    Tumblr

 

Leave a Reply

