11 Алтернативни оправдания за закъснение #sorryiamlate #weirdthoughts #unbelievable #saywhat #ikidyounot #imnotkidding #kidding #kindoffunny #coolstorybro #stayweird


Когато закъснявам, винаги съм супер притеснена и хич не мога да лъжа. Това още повече ме стресира! И за това, предпочитам да казвам истината. Но напоследък, доста често ми се случват някакви невероятни неща! Казвам „невероятни”, защото ако някой ми ги каже на мен като извинение, няма да му повярвам! И по този повод ето няколко абсурдни извинения за закъснение:

  1. Не съм закъсняла! Ти си с един час по-рано. Нещо часовникът ти е развален или да не си го настроил на друго време? Не сме в Брюксел нали!?
  2. Имаше контрола в метрото и не можах да си намеря билетчето … и ме свалиха … и се разправяхме половин час… искаха да ме глобят! Но слава, оттървах се!
  3. Колата ми се развали! Наистина! По пътя, на онзи светофар, нали го знаеш! Просто започна да пуши и трака. Та, та, та, та, та! И пуснах аварийките и колко псувни отнесох…. беше травмиращо…
  4. Бяха затворили тунелът отново! Ама напълно! По Новините нищо не са казали и няма как да знам! И ти също не може да го провериш! И нямаше откъде да мина! Всички се точеха към другия булевард. Ей такова задръстване никога не е имало!
  5. Телефонът ми ме мрази! Изобщо не звънна алармата! Не разбирам! Сега работи, разбира се! Но когато трябва да ставам – не! Това е началото, казвам ти! Машините се надигат за битка!
  6. Изпуснах си метрото на косъм. Даже, мисля че машинистът нарочно затвори вратите под носа ми. А после, слеващия влак го спряха вътре между станциите и всички хора стояхме сума време в смут и задух! Мислихме си, че това е краят!
  7. Къде се намирам? Кой си ти? Кой съм аз? Какво е това място? Ох, май започвам да си спомням …. ама мисля че трябва да си отида у дома, да си почина малко днес и без това е вече 10 ч.
  8. Заключих се у нас! Не можах да си намеря ключа! Трябваше да изчакам да се върне някой, да ми отключи, за да излезна! Сега трябва да си сменям брави, щуротии… Ужас, ужас!
  9. Токът ни спря и заседнах в асансьора. Добре че имах бутилка с вода, защото стоях между етажите 15 минути! Много беше страшно!
  10. Отвлякоха ме извънземни! Аз им казвам: „Не! Ще закъснея!” Но не се съобразиха…
  11. Както си стоях в задръстването и дойде един и започна да стреля! И хората си зарязаха колите и започнаха да бягат. После колата зад мен се взриви и дойдоха полицаите и отцепиха района. Трябваше да пиша протокол… И да чакам да си взема колата! Да! И затова закъснях с 10 минути.

COOL_STORY

Има и още, разбира се. А всяка прилика с действителни лица, е случайна или пък не съвсем… А Вие какви истории си съчинявате, когато сте закъсняли? Или пък, може би сте чували невероятните обяснения на някого? Споделете Вашите странни мисли и ми пишете предложения за другата седмица! Какво искате да напиша, направя? Ако имате идеи, пишете в коментарите и по социалните мрежи! И така и така сте там, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А ако още не сте го направили, абонирайте се сега и харесайте Фейсбук страницата, за да не изпускате други такива почти забавни творения!

Facebook                       Twitter                        Instagram                    Tumblr

 

Leave a Reply

