Септемврийски любими неща! #septemberfavorites #favorites #september #fall #iloveit #behappy #stayweird


Това е нещо ново за мен! Непрекъснато се зарибявам с някакви неща и ги ползвам, гледам непрекъснато, докато не ми писнат. В началото на месеца ще пробвам да правя такива … да ги наречем списъци с любимите ми неща от миналия месец. Сега е есен, а това е любимият ми сезон! Ето и септемврийският ми списък:

Храна:

  • Мармайт – Или го обичаш или го мразиш. Да! Аз го обичам! imagesНа филийка с крема сирене за закуска. ММммм!

Дрехи:

  • 6tag_061015-131110Шлиферът ми – супер удобен, не спирам да го нося. Отвътре има цветя, а на етикета му пише най-якото нещо!
  • Пуловери – Най–накрая дойде времето за пуловери! Аз не нося бяло, но белите пуловери много ме кефят. С всичко си отиват!
  •  tralalaБотите ми от Deichmann, Черни, удобни и най-важното – намалени!!! Тра – ла – ла  – ла – ли! Нека да вали!

Грим:

  • Червилото, което купих на мама и след това откраднах. 6tag_061015-130807Мхм! Аз съм голям човек! – (Show Business)

Предаване:

  • Този септември си наваксах с това шоу. Отдавна не бях го слушала, много ме кефи! Not too deep with Grace Helbig – Препоръчвам го!  Доста е повърхностно… Хаха! https://soundcloud.com/nottoodeepwithgrace

Това са някои от любимитете ми неща за миналия месец. Споделете Вашите странни мисли и ми пишете предложения за други странни мисли! Какво искате да напиша, направя? Ако имате идеи, пишете в коментарите и по социалните мрежи! И така и така сте там, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А ако още не сте го направили, абонирайте се сега и харесайте Фейсбук страницата, за да не изпускате други такива почти забавни творения!

Facebook                       Twitter                        Instagram                    Tumblr

Leave a Reply

