10 случайни мисли преди да заспя #sleepmode #night #weirdthoughtsatnight #sleep #anxiety #stayweird #embraceyourself


( Не ми давате идеи за какво да пиша, затова продължавам с моите си странни мисли. Но все пак, ако се сетите, пишете! )

Аз съм от хората, които заспиват трудно и бавно. През главата ми минават какви ли не глупости и идеи. В един момент така се размечтавам, че съвсем се разсънвам. Ето няколко случайни неща, за които се сещам преди да заспя:

  1. Утре какво ли ще е времето? Какво ли да си облека? Дали ще вали??…
  2. … Късно ли е за палачинки? Нормално е в полунощ да се закусва, нали? В Оукланд е 9ч. сутринта вече… Сигурно ядат палачинки…
  3. … Кой ли е измислил палачинките? Как са се сетили хората да смесят всичките неща и да ги сготвят? Кой е счупил първото яйце? Искам и аз да изобретя нещо…
  4. НананананананаНананананананаНананананананананана БАТМАН!!!!
  5. … Ох, утре имам да направя сто неща. Дали ще ми стигне времето… Защо има само 24 часа в денонощието…
  6. … Как ли е сопол на испански?  На турски е сюмюк. Ами на френски как беше… сигурно са близки с испанския?
  7. … Дъги… светулки… еднорози…
  8. … Светулките всъщност са доста грозни буболечки през деня… не само те де…
  9. … Не съм правила шарени сладки от много време! Какви мога да направя и да са интересни???… Имам ли захар?
  10. … Ако заспя сега, имам 5 часа сън. Но трябва сега да заспя! Хайде заспивай де!!!…Сега!…

sleepmode1

А Вие бързо ли заспивате? За какво си мислите? Споделете Вашите странни мисли и ми пишете предложения за другата седмица! Какво искате да напиша, направя? Ако имате идеи, пишете в коментарите и по социалните мрежи! И така и така сте там, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А ако още не сте го направили, абонирайте се сега и харесайте Фейсбук страницата, за да не изпускате други такива почти забавни творения! Някой дали изобщо стига до последното изречение? Ако е така, пишете ми странни неща в коментарите!!! Останете странни!…

Facebook                       Twitter                        Instagram                    Tumblr

Leave a Reply

