Бисквитени десертни купички #whattoeatwednesday #delicious #yummy #chocolatechip #cookiebowls #vanilla #icecream #summer #dessert #wilton #nomnomnom


Когато разучавах тази рецепта, попаднах на какви ли не ужасяващи истории! Как им се разтекло на хората! И загоряли и се разчупили купичките… Толкова се стресирах, че използвях всякакви методи да предотвратя катастрофата. И накрая, изобщо не ми станаха дълбоки купичките. Затова, Ви предлагам просто да оставите тестото малко в хладилника да се изстуди и да направите по-големи кръгчета, колкото почти да покрият формичките Ви. Да остане 1 сантиметър… някъде… за да има място да расте. Ето го и предложението ми за летен десерт!

Рецепта за купичките:

  • 3 ч. брашно
  • 2/3 ч. кафява захар
  • 1/3 ч. бяла захар
  • 3/4 ч.л. бакпулвер
  • 1/2 ч.л. сол
  • 173 гр. обезсолено масло
  • 2 яйца
  • 2 ванилийки
  • шоколадови капки на око и по желание

COOKIEBOWL

Печете на 180 градуса за 15тина минути според фурната Ви. Като ги извадите, докато са топли само ги отлепете внимателно, но ги оставете да си изстинат както са си върху формата! После пълните купичките с каквото си поискате. Аз избрах ванилов сладолед. Украсявате и поднасяте:) И това е. Другият път ще пробвам по-дълбоки да ги направя и ще Ви предложа и други пълнежи!

А Вие какви летни десерти правите? Пишете ми, пратете ми снимки! Много ще ме зарадвате! Ако имате въпроси, пишете ми в коментарите и по социалните мрежи. И така и така сте там, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А за да не изпускате други вкусотийки, абонирайте се и харесайте Фейсбук страницата! Успех! Останете странни!

   Facebook                 Twitter                Instagram              Tumblr

Leave a Reply

