7 оплакво-хвалби #humblebrag #firstworldproblems #brag #stupid #weirods #stayweird


Нали знаете има такива „скромни хвалби”! Казваш нещо, с което се оплакваш, но всъщност завоелирано се хвалиш. Не казваш директно колко як човек си и как всичко ти върви, ами сменяш тона и вметваш негативния аспект на самохвалбата. Хвалиш ли се или се оплакваш? Не е ясно. Ето няколко примера за такива “Проблеми на първия свят”:

  1. „Ох, косата ми много бързо расте и пак трябва да ходя на фризьор.” – Ох, милата, да я ожали човек. Аз тук се мъча толкова време да си пусна косата дълга и тя спря да расте изобщо… Тя ми се оплаква!
  2. „Не съм яла от вчера на обяд” или обратното „Ох, колко много ядох. Поръчах си и това, и това и това…” – Голяма работа с тази храна, бре! Не се хвалят с нещо интересно, което са направили, а за количеството… Е, не! А колко пъти ходите до тоалетна? Да се състезаваме, може би?
  3. „Ох, едвам гледам. Не съм спал от 32 часа, много купони, много нещо!” или обратното „Снощи си легнах в 19ч. и сега съм преспал и ме мързи!” – Какво? Сега си мерим мелатонина в мозъка и издръжливостта ли??
  4. „Оф, днес така закъснях, не можах да избера какво да си облека” – Толкова много варианти, толкова много чорапи! Ами човек се обърква… Завалията!
  5. „Ох, мега скъпата ми кола колко много харчи” – Душата камбана!
  6. „Ех, тази отпуска, така се уморих и парите ми свършиха… мани, мани!”– А някои хора си търсят работа от месеци, но нека се оплачем платената ни отпуска колко е била изморителна…
  7. „Гаджето ми е на морето и сега пътувам всеки уикенд, за да я видя” – Имаш гадже, ходиш на море! Ох, горкия!!!

dontcare

Има още много! Аз също понякога правя това досадно нещо. Вие сещате ли се за други? С какво се оплакво-хвалите? A Вашите близки? Споделете! Ако имате предложения или забележки, напишете ги в коментарите и по социалните мрежи. И така и така сте там, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А ако още не сте го направили, абонирайте се сега и харесайте Фейсбук страницата, за да не изпускате други такива почти забавни творения! Останете странни!

Facebook                       Twitter                        Instagram                    Tumblr

Leave a Reply

