КРАСОТА ЗА ЗАКУСКА #VEGAN #CUCUMBER #BLACKBERRY #RASPBERRY #ELDERBERRYJUICE #CHIA #FLAX #SEEDS #COCONUTWATER #SMOOTHIE #WHATTOEATWEDNESDAY #DELICIOUS #HEALTHY #BEAUTIFUL #FAST #EASY #DAIRYFREE #GOODNESS


Днес нямах никаква представа какво да направя! Хладилникът е почти празен. Много е топло и не ми се пускаше печката! Отворих хладилника и си спретнах прекрасна закуска с каквото имаше в него. Лесно, бързо, здравословно, пълно с витамини смути!

Вътре сложих:  5 малини (толкова имаше), 1ч. и малко къпинки, 1/2 белена краставица, 1/2 ч. сок от бъз (колкото имаше), 1/2 ч. кокосова вода, 1 ч. студена вода, 1 с.л. маково семе, 1 с.л. ленено семе, 1 с.л. чиа. Всички съставки са заменими! Не сложих лед, защото плодовете бяха замразени, но ако използвате свежи Ви препоръчвам и лед да сложите. Водата я добавям на око! Аз го направих по-редичко, така ми харесва повече! Получи се смути за 2-3ма човека.

DSC_1003

DSC_1004

DSC_1021

А Вие какво закусихте? Пишете ми, пратете ми снимки! Много ще ме зарадвате! Ако имате въпроси, пишете ми в коментарите и по социалните мрежи. И така и така сте там, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А за да не изпускате други вкусотийки, абонирайте се и харесайте Фейсбук страницата! Успех! Останете странни!

Facebook                 Twitter                Instagram              Tumblr

Leave a comment