Плод? Сладолед? Какво?! #summer #beattheheat #whattoeatwednesday #watermelon #fruitonastick


Студено като сладолед, ама не е… Магия! Динята е един от плодовете, които могат да се замръзяват и много разхлаждат! Освен това, всичко е по-вкусно, когато е на клечка! Пробвайте и Вие!

watermellon

А Вие как се разхлаждате на тези градуси? Пишете ми, пратете ми снимки! Много ще ме зарадвате! Ако имате въпроси, пишете ми в коментарите и по социалните мрежи. И така и така сте там долу, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А за да не изпускате други по-яки неща, абонирайте се и харесайте фейсбук страницата! Успех!

Facebook                 Twitter                Instagram              Tumblr

Leave a Reply

