Благодаря за всички хубави неща в живота ми! #sayyes #grateful #thankful #smile #behappy #positive


Обикновено не пускам статия през почивните дни, но се почувствах рязко вдъхновена. Аз съм доста чувствителен човек и много се влияя от всякакви неща и глупави ситуации. Дори като гледам новините, понякога се разстройвам. Аз се трогвам като гледам анимационни филми и страдам с героите от книгите и от екрана. Представете си как приемам трудните неща в живота ми! Нищо, че не го показвам. Това, че се усмихвам и шегувам не значи, че ми е приятно да ме обиждат, мамят и тъпчат. Но предполагам, че всичко зависи от това, как ние самите приемаме нещата. Което ме води до причината да направя този експеримент…

Напоследък съм доста разтревожена и притеснена. И дори бих казала тъжна. И покрай гадните личности, забравям колко хубави хора и неща имам в живота си. Затова искам да благодаря на вселената и реших да направя… един вид пости. Да, пости! Ще се лиша от негативизъм. От мрънкане и страдание. От 05.07 до 05.08. ще се опитам да намирам позитивни и красиви неща във всеки ден. По този начин се надявам да повлияя поне малко на хората около мен. Ако един единствен тъжен човек се усмихне поне за секунда, това ще е най-голямото постижение. В крайна сметка защо сме тук? Да водим войни едни с други и да се нараняваме ли? Кой печели от това? Какъв пример даваме на децата си? Аз много лесно се разстройвам, възмущавам, избухвам и използвам неприличен език. Но казвам “НЕ” на тези неща и “ДА” на всичко останало. Пък кой знае какво ще ми поднесе живота!

Ще пробвам, колкото мога по-често, да поствам снимка в ИНСТАГРАМ на красиви и добри неща и хора. Малките неща се броят. Начинът, по който възприемаме препятствията в живота, се брои! Ако искате започнете тези “пости” с мен, ще се подкрепяме и ще си помагаме, за да не се предаваме пред негативността на хората и света. Кажете – Да! Очаквам добри неща, хора! Позитивизмът е заразен! Или поне така се надявам! Ще е трудно, но ще се справим! Останете странни и успех!

Facebook                 Twitter                Instagram              Tumblr

Leave a Reply

