10 неща, с които се разсейвам и отлагам скучната работа #procrastination #lazy #allovertheplace #headintheclouds #tuesday #weird #thoughts #stayweird


Не знам Вие как сте, но когато не искам да правя нещо, аз супер лесно се разсейвам и много трудно се концентрирам. Когато имам да работя нещо важно, спешно и досадно, намирам хиляди начини и причини да се разсея. Докато накрая денят приключи, стане тъмно и изведнъж се оказва, че съм пропиляла цялата си събота. Ето и няколко примери:

  1. Блея през прозореца и гледам облаците. Но не се концентрирам да работя…
  2. Подреждам. Не мога да работя в такива условия. Може друг път да не ми пречи бъркотията, но сега ме разсейва изключително много.
  3. Оф, като съм започнала, направо и да почистя! Прахосмукачка малко, после праха да забърша…за половин час и съм готова!
  4. Огладнях от това чистене… освен да си сготвя нещо сега, защото съм много заета, а и гладна мечка хоро не играе.
  5. Добре, започвам вече. О, не нямам хартия! Понеже я ползвам постоянно и точно сега е свършила! Незабавно трябва да си купя… и моливите не са подострени…
  6. От толкова задачи се изморих. Все пак още не съм почнала.Имам нужда от дрямка. Само 15 минути, колкото да се освежа и заредя.
  7. След дрямката пак е време за хапване. Уф, нищо нямаме. Така и така трябва да се пазарува… Един бърз пазар, няма да ме забави… много.
  8. ОК. Наядох се – 2 пъти. Наспах се – 2 пъти… почистих, подредих, започвам! Желаете ли да инсталирате ъпдейт? Да! Веднага! Как ще работя със стара програма! Не, не!
  9. 26 updates are ready to be installed. Please restart your computer NOW! ОК, щом настояваш;).
  10. Отдавна не съм се чувала с леля и чичо. Сега е най-подходящия момент.

procrastination (1)

Има и още. А Вие с какво си се разсейвате, за да избегнете вършенето на работа? Отлагате ли изобщо нещата “за после” или сте от тези митологични същества, които като кажат, че сядат и вършат нещо, го правят. Ако имате предложения или забележки, напишете ги в коментарите и по социалните мрежи. И така и така сте там, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А ако още не сте го направили, абонирайте се сега и харесайте Фейсбук страницата, за да не изпускате други такива почти забавни творения! Останете странни!

Facebook                       Twitter                        Instagram                    Tumblr

Leave a Reply

