10 случайни и гениални мисли, произлезли в „белия дом“ #wc #toilet #ideas #random #genius #iamweird


В момента правя ремонт и любимото ми място за размисли и идеи вкъщи е под обсада. Дори и като съм за кратко там, пак намирам време и си се разсейвам и мечтая. Скоро ще е обновено и подобрено и ще ви покажа снимки. Но дотогава, ето няколко произволни мисли, които понякога ми идват на ума докато съм на керамичния трон:

  1. Как ще направя някакъв бизнес и ще забогатея рязко.
  2. И след това, какво ще направя с парите си. Изчислявам колко процента ще отидат за благотворителност, с колко ще погася дълговете си и т.н.
  3. Изобретения. Представям си някакви гениални приспособления и после се разочаровам, че някой друг вече е открил топлата вода.
  4. Приложения за телефон. Които отново – вече съществуват. Но това не ми пречи да си ги измислям и аз.
  5. Сценарии за филми. Защото така ми харесва.
  6. Идея за предаване. Отново – защото това е моето време за идеи и мечти и ще си правя каквото си искам.
  7. Мисля си каква ще ми е следващата тема за блога:) .
  8. Също … Какво е трябвало да кажа … или да направя, когато някой ми се е заял или ме е обидил … Толкова съм потресена, че блокирам и после, естествено, в специалното си място, се сещам за най-интелигентните затапки на света: “Лицето ти е тъпо!“
  9. Класации. Топ 10 неща. Например, си класифицирам любимите филми, ястия или друго.
  10. Измислям супер подробния и гениален план за обир на банка. Много ясно!

    babyontoilet     kreslo

А вие какво си мислите докато си вършите работата? Мечтаете ли си за някакви неща? Ако имате предложения, напишете ги в коментарите. И така и така сте там, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А ако още не сте го направили, абонирайте се сега, за да не изпускате други такива почти забавни творения! Останете странни!

Facebook                       Twitter                        Instagram                    Tumblr

Leave a Reply

