28 неща за двайсет и осмия ми рожден ден!!! #itsmybirthday


Тази година реших да направя нещо различно в седмицата на рождения си ден. Повечето от нещата в списъка ги правя доста често, но сега ги изпълнявам за кратък период от време. А пък някои от нещата никога не съм ги правила в живота си. С други думи – направих списък с неща, които исках да направя и използвах за оправдание “моя ден”:

  1. Да се обадя на важни за мен хора само за да ги чуя.
  2. Интересен маникюр. Точкииии!
  3. Различна прическа. Все съм на скучна плитка…
  4. Специални мъфинчета! Утре ще ги видите!
  5. Нова книга. Bossypants by Tina Fey
  6. Тридневен детокс.
  7. Да си пийнем коктейли с мама… И да използваме селърито, което остана от детокса:)
  8. Разходка в парка! Лято ееее… ля ляляля!
  9. Семейна вечеря! Празник е!
  10. Нова дрешка. Нещо на цветя.
  11. Да вкарам ред в музикалните албуми. Да, аз все още си купувам музика!
  12. Да вкарам смели щампи в гардероба си! За самочувствие!
  13. Да си измия колата… и тя да е чиста и празнична.
  14. Да ям сладолед с приятелите. Защото така!
  15. Да си разчистя гардероба от стари дрехи и да разкарам каквото няма да нося.
  16. Дигитално пролетно почистване:)
  17. Шкафа с обувките да го подредя, отново!
  18. Да сложа в ред библиотеката!
  19. Да подредя „шкафа за всичко”!
  20. Да си сортирам кабелите и техниката!
  21. Да си сготвя нещо вкусно, любимо и вредно.
  22. Да си хвърля скъсаните чорапи! Не знам защо ги пазя! Никога няма да седна да ги зашия, а си ходя с дупките!
  23. Да си направя още обички:)
  24. Маска за лице, отдавна не съм си правила, пък и малко релакс ми се полага от време на време.
  25. Да казвам по-често на хората, че ги обичам! Обичам ВИ!!!
  26. Да започна малко повече да мисля за себе си!
  27. Да си купя нов музикален албум. Нещо друго ми се слуша…
  28. Татуировка. Да, аз! Шубето аз!

DSC_0515 DSC_0503

Покажете ми любовта си като харесате и споделите. А ако още не сте го направили, абонирайте се сега, за да не изпускате други такива почти забавни творения! Останете странни!

Twitter                 Facebook                   Instagram             Tumblr

Leave a Reply

