9 НЕЩА, КОИТО НЕ СА СОЦИАЛНО И КУЛТУРНO ПРИЕТИ, А ТРЯБВА ДА БЪДАТ #ACCEPTABLE #CULTURE #SOCIAL #RANDOM


Възмущавам се, защото има неща, които като ги правя изпитвам срам и неудобство и всички ме гледат странно и укорително. А не мисля, че е някаква драма и вече трябва да станат социално приемливи. Ето няколко примера:
  1. Да ходиш сам на кино. Това не значи, че нямам приятели или че някой ми е вързал тенекия. Просто ми е кеф да си гледам тихо филма, без да ми дуднат на главата. И бонус: храната си остава само за мен и не се налага да я споделям.
  2. Да ходиш сам на бар или ресторант. Признавам си, на мен ми е странно. В България не е прието да си “странния тип” на бара. А реално няма причина и има доста плюсове. Четеш си книга, почиваш си. Мислиш си някакви твои си неща, без да се преструваш, че се интересуваш от някой друг.
  3. Да спиш по обществени места. Ако направят задължителна следобедната дрямка, всички ще сме много по-продуктивни, защото… наука! И сега като си хапна и искам да отида на някоя пейчица или полянка и да полегна без да ме мислят за “лудата клошарка” и да ми оставят стотинки до главата.
  4. Да ядеш супа за вечеря. Не знам защо, но супите ги включват в обедните менюта по заведенията и до там. А на вечеря дори не ги предлагат. И като цяло има храни, които са определни за конкретни часове в денонощието, което не ми харесва. Защо? Искам да ям пица за закуска, мюсли за обяд и супа за вечеря.
  5. Да се пие алкохол преди обяд. Даже в съм чувала, че е хубаво да пийнеш шампанско преди закуска. Отваряло апетита. Има и сутрешни коктейли. Не говорим за напиване и таралянкане, а за ирландско кафе през зимата и мимоза през лятото.
  6. Да се седи на стълби, бордюри или земя, след една определена възраст. Когато съм се разхождала или поради някаква друга причина съм изморена и искам да си почина, и няма пейка … Сядам, където сваря. И докато бях тийнейджър беше сладко или по-скоро не ми обръщаха толкова внимание.А сега като поседна на някое стълбище, ме заглеждат. Сигурно очакват да припадна или да отворя нелегална сергия за джунджурии…
  7. Да се сочи с пръст. Ей, Богу. Като бях малка, колко забележки ми се правеха да не соча, че не било възпитано. Е, как да покажа коя пастичка искам в сладкарницата? С лакът, с вежди … с брадичка може би…don_t_point
  8. Да се оригваш. Значи, аз съм на мнението, че по-добре през тавана, отколкото през мазето(ако се сещате какво имам предвид;) )Не смятам, че трябва сега всички, постоянно да го правим. Но в по-източните държави след като си похапнал, даже е знак на уважение към готвача като се оригнеш.
  9. Да се пипаш по корема. Наскоро забелязах, че освен ако не си бременна жена, когато се почесаш по тумбака или го погалиш, хората те изглеждат странно, сякаш е невъзпитано. Защо? Не разбирам. Не го заголвам и не го показвам. Просто така ми харесва. Какво толкова?

Ако забелязвате, повечето ми притеснения са свързани с ядене, пиене и спане. Това ми е на сърцето, това споделям. За сега толкова. Ако имате някакви други предложения, можете да ги напишете в коментарите. И така и така сте там, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А ако още не сте го направили, абонирайте се сега, за да не изпускате други такива почти забавни творения! Останете странни!

Twitter                 Facebook                   Instagram             Tumblr

Leave a Reply

