11 неща, които ме вкарват в балона на щастието #relax #happyplace #joy


В този мрачен свят има толкова гадни неща и хора, че понякога човек трябва да намери малките неща, които го правят щастлив и да се заобиколи с тях. Да се затвори в балона на щастието и да се абстрахира. Може би съм по-романтично настроена от обикновено. Неприсъщо ми е, но ето няколко неща, които ме карат да се усмихвам и да забравя за сивото ежедневие:

  1. Обикновен билков чай. Успокоява и топли душата. Всичко става по-хубаво с чаша чай в ръка.
  2. Миниатюрни неща. Растения, саксии, храни. Мини пици, мини кексчета, мини морковки, мини краставички. Карат ме да се чувствам като великан.
  3. Гигантски кучета. Двоен размер, с двойна доза любов. Кучетата са добри слушатели, верни и емпатични компаньони. Обичат Ви безусловно.
  4. Небето, звездите. Колко са красиви! В един момент са събрани минало, настояще и бъдеще.
  5. Забавни хора. Тези дето са тихо забавни. И ти трябва малко време, за да им разбереш шегите … Интелигентни ненатрапващи се шеги!
  6. Дъждът. Или по-скоро миризмата на градът след дъжд,
  7. Хубава книга. Напоследък Джон Грийн много ми допада. Малко е тъжен, но ми приляга.
  8. Музиката. Хубава песен. Ако искате да чуете какво слушам, следете музикалните понеделници.
  9. Миризмата на барут. Не знам защо, но ми става много приятно като запали някой клечка кибрит.
  10. Вятърът. Издухва всички лоши мисли и енергии. И ме зарежда с нова, чиста сила… Развява косите и презарежда изтощените ми батерии.
  11. И когато наистина е тежко положението – Sail Cat (гугълнете)! Никога не предава. Винаги е смешна!

HAPPY_PLACE (1)

Вас какво Ви отвлича и Ви прави щастливи? Кои са малките трикове, които използвате, за да се спасите? Ако имате предложения, забележки или каквото е и да е, пишете в коментарите! И така и така сте там долу, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А ако още не сте го направили, абонирайте се сега, за да не изпускате други такива почти забавни странни мисли!!! Останете странни!

Twitter                 Facebook                   Instagram             Tumblr

 

 

 

Leave a Reply

