Има ли някой? Една бърза игричка? Да! #FunFriday #GuessTheMovie #Icecream #winaprize


Честит пореден петък! Време е за тази седмичната игричка. Ако знаете отговора или просто се чудите, пишете ми! Няма как да знам, че играете и се чудите! Като не пишете по постовете, значи не ви е интересно…! Не се отказвайте толкова лесно! А и това, че някой е познал и Ви е изпреварил, не значи, че няма да ям сладолед и с Вас:) Но трябва да пишете, за да знам, че участвате! Реших да бъде лесен филм, отново!

Правилата са: 1.ВСЯКА КАРТИНКА ПРЕДСТАВЛЯВА ЕДНА ОСНОВНА ДУМА. 2.НЕ СЕ ЗНАЕ КЪДЕ И ДАЛИ ИМА МАЛКИ ПРЕДЛОЗИ! 3.КАРТИНКИТЕ СА ПОДРЕДЕНИ ПОД РЕД. (НОМЕРИРАНИ СА, ЗА ДА НЯМА ОБЪРКВАНЕ)

1.    Alice-Cooper-web

2.  Triangle90_bg

3. SevenWondersOfTheWorld

Успех! Може да ми задавате и на мен такива гатанки в коментарите и аз да се помъча малко 🙂. Ако имате въпроси питайте в коментарите, по социалните мрежи… навсякъде:)  И така и така сте там долу, покажете ми любовта си като харесате и споделите! Ако имате приятели, които обичат да играят на такива игри, споделете и с тях! И ако искате още такива гатанки, абонирайте се за блога или харесайте фейсбук страницата! С други думи, кажете ми! Останете странни!

Facebook                 Twitter                Instagram              Tumblr

Leave a Reply

