Еднорог? Да, моля! #Unicorn #shortbread #vanilla #Cookies #WhatToEatWednesday


Официално или не, лятото си дойде! Децата скоро излизат във ваканция. Морета, планини, разходки…почивка! Най-вкусните маслени сладки, могат да станат и най-магическите, само с малко усилие. И ако Ви се счупи някоя сладка и на Вас както на мен, можете лесно да в залепите с глазура (вижте на снимката как съм му залепила крачето). Рецептата е стандартна за маслени сладки, Но Вие може да използвате, каквато рецепта обичате(за сладки, които си държат формата). Трябват Ви само няколко цвята, не е нужно да се изхвърляте. И рисувате само детайлите по сладките. Супер лесни и вкусни. Ако ги направите ще се радвам да ми пратите снимки.

DSC_0081Сладки, еднорог DSC_0076DSC_0080

Рецептата—-> https://www.youtube.com/watch?v=G1YcaJF8q3I Ако Ви харесват или имате въпроси, пишете ми в коментарите и по социалните мрежи. И така и така сте там долу, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А за да не изпускате други такива творения, абонирайте се и харесайте фейсбук страницата! Успех!

Facebook                 Twitter                Instagram              Tumblr

Leave a Reply

