Торта, с шоколадови котета и глазура от крема сирене #rainbow #cake #buttercreamcheese #chocolate #cat


Аз съм на диета и тъгувам. Но ето една много лесна и шарена торта, с която може да зарадвате близките си. Можете да я направите според повод, човек или вкус. Ето какво направих аз.

1. Продукти:

за 1 блат :

– 2 яйца
–  ½ ч.ч.  (125 грама) краве масло (разтопено)
–  3-4 с.л. кисело мляко
–  1 ч.ч. брашно (пресято поне 1 път)
–  ½ ч.ч. захар
–  2 ванилии
–  1 ч.л. бакпулвер

за глазурата( Можете да добавяте на вкус повече от продуктите, които обичате. Аз слагам повечко крем сирене и лимон:) :

– 60 гр. краве масло

– 100-150 гр. крем сирене

– ½ ч.ч. пудра захар(пресята)
– 1 -2 ч.л. лимонов сок

2. След като си смесите тестото за блата, го разделете на равни части в купички и оцветете в цветовете, които желаете.

WP_20150416_004

3. После намажете тавичката с мазнина(масло) и изсипете внимателно смесите една върху друга. Искате да се получи кръг в кръга. Изпечете на 160-170 градуса за трийсетина минути.( !!В зависимост от фурната Ви!! ) Може да проверите по някое време с дървена клечка дали е готово. Ако не се залепя тесто за нея, значи е готово! Извадете и оставете да изстине! Аз Реших да изпека 2 блата и да сложа между тях течен шоколад. МММммм:)

WP_20150416_003

4. И сега глазурата и украсата. Намазах първо един път тънко, за да залепнат всички трохи. Оставих да се стегне малко и после нанесох втори по-дебел слой от вкусната глазура. И така стана много гладко и красиво. Ако искате може да оцветите и глазурата. Аз я оставих бяла, защото тортата вътре ще бъде шарена. Поръсете с пръчици или нарисувайте нещо с шоколад, според повода. Бъдете креативни!

WP_20150414_001

Аз предварително направих шоколадови котенца и ги поставих много внимателно отгоре. И резултатът … тан тан тааааан !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CAKEBLOGАко решите да направите тази торта или съм ви вдъхновила да направите нещо друго, пратете ми снимки! Ако имате въпроси, пишете ми в коментарите и по социалните мрежи. И така и така сте там долу, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А за да не изпускате други такива творения, абонирайте се и харесайте фейсбук страницата.
Успех!

 

Leave a Reply

