6 Начина да преживеете сблъсък с досадни хора #avoidconfrontation #weirdos #antisocial


Често се случва да ме заговорят странни хора, познати или непознати, на улицата или в бар. Винаги има хора, които нахалстват и въпреки сигналите, които им изпращам, че не желая социален контакт с тях, те си продължават с тяхната историйка. Ето няколко неща, които можете да направите, когато попаднете в тази неудобна ситуация:

  1. Първо се престорете, че изобщо не сте ги забелязали. Бързате и нямате време. Подминавате ги и продължавате напред. Както във компютърните игри: скок,   двоен скок, наляво, надясно, отдолу, скок…
  2. Винаги можете да се престорите, че Ви звъни телефонът, да се извините от разговора и да напуснете пространството и никога повече да не се върнете. И да емигрирате.
  3. Друг начин е да започнете да задавате въпроси, постоянно и непрекъснато. Така може да объркате „натрапника” и в един момент да поемете разговора във ваши ръце и съвсем да смените темата към нещо, което му е безразлично. Победете го в неговата игра като станете по-досадни от него. Така той сам ще загуби интерес и ще се откаже.
  4. Също може да се престорите, че виждате някой познат. Помахвате на празното пространството зад човека, кимате, правите сигнал на въображаемия Ви приятел да изчака. Усмихвате си и се извинявате от разговора.
  5. По време на разговора, започвате да се държите за корема, леко да го потърквате, разтривате. Намръщвате се. Ако не Ви забележи събеседника Ви, може и да изстенете и тогава казвате, че не Ви е добре и се оттегляте от разговора. Същото може да се постигне с главата, гърлото или други части на тялото. Или просто да припаднете. Правите се на умрели, както като видите мечка в гората.
  6. Когато Ви въвлекат в нежелан, досаден и безкраен разговор и не можете да се отървете, просто се изключете. Спрете да слушате и да внимавате. Представете си, че сте на по-хубаво място. Хората искат внимание. И ако не им го давате, те сами загубват интерес. Защото, всъщност, те не искат събеседник, а слушател. И ако имате картонена фигура на себе си, сега е моментът да я изпробвате!

DSC_0270

Когато нищо не помага просто се усмихвайте и кимайте! Молете се нещо друго да разсее събеседника Ви. Аз се изключвам. Почвам да си мисля някакви неща и мозъкът ми отива на съвсем друго място. Не умея да бягам от такива хора. Дори когато раздават флаери или продават картички на улицата, успяват да ми разкажат цялата си история и накрая си купувам 5 картички. Веднъж даже си купих картичка и не ми я дадоха. Аз съм странна!

Ако Вие имате начин да се отървете от досадни хора и разговори, моля пишете ми в коментарите и по социалните медии! И така и така сте там, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А ако още не сте го направили, абонирайте се сега и харесайте Фейсбук страницата, за да не изпускате други такива почти забавни творения! Останете странни!

Facebook                 Twitter                Instagram             Tumblr

One thought on “6 Начина да преживеете сблъсък с досадни хора #avoidconfrontation #weirdos #antisocial

  1. Ana April 28, 2015 / 4:35 pm

    Най-често ясно и категорично, директно заявявам че не съм заинтересована.=) Не ми харесва ‘бягането’ от тези ситуации без явно изказване на личното ми мнение, но разбира се има случаи когато, най-малкото от любезност не може да си така директен..

Leave a Reply

