ПРОЛЕТНИ СЛАДКИ СЪС СЛАДКО #WhatToEatWednesday #SHORTBREAD #COOKIES #FLOWERS #JAM #MARMALADE #BLUEBERRY #ORANGE


Ето какво можете да си похапнете в пролетния следобед, ако не сте на диета като мен 🙂 Рецептата е стандартна за маслени сладки. Просто залепете две сладки с каквото сладко искате. Аз избрах мармалад от боровинки и сладко от портокал. И за финал поръсвате с пудра захар за красота. Супер лесни и вкусни. Ако ги направите ще се радвам да ми пратите снимки. А ако искате да видите други такива вкусотийки, пишете ми в коментарите! И така и така сте там долу, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А за да не изпускате други такива творения, абонирайте се и харесайте фейсбук страницата.

DSC_0051  DSC_0048

Рецептата—-> https://www.youtube.com/watch?v=G1YcaJF8q3I

Leave a Reply

