10 неща, които все още правя и обичам #actlikeachild #makesmehappy #behappy #smile


Има неща, които като ги правя се чувствам отново като малко дете. И хич не ме срам да си призная, правят ме щастлива и доволна, въпреки че не съм на осем. А за Вас кои са тези неща? Ето го и моя списък:

  1. Все още обичам палачинките на мама… с мед и сиренце и тайната съставка – любов! Това е най-вкусното нещо!
  2. Обичам да гледам анимации… новите са малко странни, но има и добри попадения.
  3. Обичам да закусвам “Коко попс”. Мляко и “Коко попс”, сещате ли се? Тези оризовите, шоколадовите… с маймунката и играчките.
  4. Обичам да си правя прически, бради и мустаци от пяна под душа.
  5. До ден днешен обичам да си играя със сапунени балони. Да ги правя и да ги пукам!
  6. Ледени близалки, обичам ледени близалки… и желирани бонбони….ммм!
  7. Обичам да спя с чорапи:). Топло ми е и ми е приятно!
  8. Обичам да си лежа на полянка и да гледам облаците и да виждам фигурите в тях.
  9. Лимонада! Кой не обича лимонада през топъл летен ден?
  10. Люлки! Колкото и да се въздържам и да съм пораснала, всеки път като видя люлка, отивам да я изпробвам! Аз съм странна, а Вие?

playground-red-swing-project-houston

А Вие какви детски дивотийки обичате да правите? Ако имате предложения, забележки или каквото е и да е, пишете в коментарите! И така и така сте там долу, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А ако още не сте го направили, абонирайте се сега и харесайте фейсбук страницата, за да не изпускате други такива почти забавни творения!

Twitter                 Facebook                   Instagram             Tumblr

Leave a Reply

