10 извинения, че не пия


Да, аз не пия. Това не значи, че съм безинтересна. Не съм крастава, а просто ми е омръзнал алкохолът. И когато съм на барче, ми е омръзнало да ме гледат странно и да ми задават въпроси, все едно съм някакъв културен феномен. Ето няколко варианта, с които да се оттървете от досадния разпит:

“О, ама ти не пиеш ли? Защо? Е, хайде пийни си поне едно!….”

Отговори:

  1. “Не, мерси, алергична съм, ще позеленея и ще ми порасне трета ръка!”
  2. “О, не. Не! Психиатърът ми забрани да пия, докато взимам лекарства.”
  3. “Бременна съм. И е твое. Искаш да навредя на нашето дете?!”
  4. “Мерси, но все още кърмя шестзнаците у дома. Те си търсят нов татко, между другото.”
  5. “Вчера ме изписаха от клиниката. Аз съм алкохолик и се лекувам.”
  6. “Мерси, но и след 20 питиета, няма да станеш по-интересен.”
  7. “На диета съм, благодаря.”
  8. “Като ме спуснаха от кораба-майка, командирът заповяда да не употребяваме алкохол, защото бил смъртоносен за нашия вид.”
  9. “О не, Господ вижда всичко и ще ме накаже за греховете ми. Искаш ли да се присъединиш към нашата църква?”
  10. “С колата съм.”

Five-non-alcoholic-cockta-008

Това, последното „оправдание” го използвам аз. Винаги съм с колата си. Но истината е, че дори и да не бях, пак нямаше да пия. И не защото не одобрявам или критикувам тези, които избират да пият, а просто не ми се пие. Да, аз съм странна. Вие пиете ли? Кое ви е любимото питие? Може пък да ми хареса. Напишете в коментарите какви извинения използвате Вие, за да избегнете безкрайния разпит! И така и така сте там долу, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А ако още не сте го направили, абонирайте се сега, за да не изпускате други такива почти забавни странни мисли!!! Останете странни!

Twitter                 Facebook                   Instagram             Tumblr

One thought on “10 извинения, че не пия

  1. Фьодор May 29, 2015 / 12:57 pm

    Фьодор Михайлович:

    Има нещо нездраво и съмнително в трезвеника. Възприемам хората, които не пушат, тяхна си работа, дори възприемам тези, които не се заглеждат след жените по улицата, макар че… Но както и да се мъча, не мога да възприема непиещия за нормален. Непиещият е маниак и точка по въпроса. Всеки, който се опита да облече трезвеността в подкупно, здравословно и благообразно обяснение, е гад, мръсник, безочлив продажник. Да не пиеш означава да живееш като идиот. Да си противоестествен и пластмасов като вегетарианец. Липсата на алкохол води до оглупяване и тежка шизофрения. Изкривяват се представите за света. Човек, който не пие, е обладан от нечисти сили, служи на дявола и извънземните, става гей или умира от гъбички и херпес!

Leave a Reply

