Любов ли бе … #cookies #hearts #love #sweet #present #shortbread #sugar #pink #red #baking #inlove #nomnomnom


За денят на майката… за денят на влюбените.. за годишнината от първата среща, сватбата… По всякакъв повод можеш да дадеш на любимите си хора част от сърцето си и да им покажеш нежност. В Света има малко Любов и не е необходимо да има специален случай, за да обънеш внимание на някого. Винаги има нужда от повече доброта и обич. Един  малък жест може да промени всичко! Ето как аз показах на близките си, че те са специални за мен!

securedownload

Рецептата е за стандартни маслени сладки. Винаги може да импровизирате или да добавите някоя любима съставка на обичания човек.

Ако си направите или имате идеи или рецепти за други вкусотии, пишете ми, пратете ми снимки! Много ще ме зарадвате! Ако Ви харесва или имате въпроси, пишете ми в коментарите и по социалните мрежи. И така и така сте там долу, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А за да не изпускате други такива творения, абонирайте се и харесайте Фейсбук страницата! Успех!

Facebook                 Twitter                Instagram              Tumblr

 

Leave a Reply

