Hate forever after


Мразя хлебарките. Мразя грах, мразя леща. Мразя бамя и праз. Много мразя да чакам, някого или нещо. Мразя да нямам контрол над колата, над хората, над времето. Мразя хлебарките. Мразя вятър и дъжд едновременно. Мразя да ми е топло, мразя да ми е студено. Мразя хлебарките. Много мразя да ми се спи и мразя, когато не мога да заспя. Мразя да се чудя и да не знам. Мразя интригите и тайните. Мразя хлебарките. Адски много мразя да ме лъжат. Мразя и патладжани. Мразя да ми нарушават личното пространство. Мразя хлебарките. Мразя тълпите и хората като цяло. Мразя да съм сама. Мразя симулация на труд, на любов, на загриженост. Мразя хора, които искат да са в центъра на вниманието. Мразя хлебарките. Мразя колите. Много мразя коприва. Мразя броколи. Мразя “Аpple”  и всичките им продукти: iphone, macbook, ipad, ipod, … isiktir. Мразя розите, мразя карамфилите. Мразя дюли и манго. Мразя хлебарките. Мразя расистите, хомофобите, политиците. Мразя злите хора и злите им намерения. Мразя хлебарките. Много мразя невъзпитани хора. Мразя простаци. Мразя хора, които си мислят, че разбират от всичко. Мразя хлебарките. Мразя хора , които не могат да губят и такива, които не могат да печелят. Мразя перковци. Мразя хейтъри. Мразя хлебарките!

Leave a Reply

