Sleep Mode


Нямам какво да правя и адски много ми се спи! Не знам какво да правя, едвам си държа очите отворени. Искам да дремна, да се скрия някъде и да поспя. Пролетна уморали е? Безсъние през нощта ли? Притеснение ли ? Любов ли ? Ха! Да бе да! Пф… мързел! Не знам. Просто ми се спи. И днес не ми е ден. Трябва спешно да си намеря някакво занимание, защото иначе нещата не вървят на към по-добро. Очите ми се затварят дори и в този момент. Пиша тази глупост единствено, за да не заспя. Наистина, има реална опасност … възможност да заспя . Ей така, както съм си седнала. Главата ми се отпуска, клюмва и скоро ще подпре бюрото. Едвам, едвам се държа. О, не ! Край.

Leave a Reply

