2 коли и 1 кърпичка


Нека поговорим за малоумниците, които продължават да си изхвърлят боклуците в движение през прозореците на колите.

Вчера например, както си карахме през ускорителя на елементарни частици, един такъв слабоумник… както се беше ускорил, си хвърли сополивата носна кърпичка през прозореца на колата. Просто като ги видя такива простаци, ми идва аз да се ускоря и така да ги засиля, че да си полетят за село и там да си стоят (Всички знаем… хм, надявам се, че знаете разликата между селянин и селяндур…). И в този ред на мисли… селяните на село са по-възпитани и “дет’ се вика” по-загрижени за околната среда от градските селяндури, на които им  трябва само един тунел и забравят за законите по пътищата, да не говорим за социалните норми и или пък морал…Да, аз съм странна.

Кажете ми в коментарите и по социалните мрежи, ако сте се натъквали на подобни ситуации. Или пък имате решение на този проблем? И така и така сте там долу, покажете ми любовта си като харесате и споделите. А за да не изпускате други такива творения, абонирайте се и харесайте фейсбук страницата!

Leave a Reply

